Hotelul Ferdinand dispune de 53 de camere amenajate confortabil, totalizand 106 locuri:
➯ 5 apartamente cu paturi matrimoniale si canapea extensibila in zona de living
➯ 18 camere duble cu paturi matrimoniale
➯ 30 camere duble cu paturi separate, care se pot unifica la cerere
Toate camerele sunt dotate cu: minibar, uscator de par, sistem de ventilatie, televiziune prin cablu, telefon cu acces international si au acces la internet wireless.
Restaurant
Restaurant Ferdinand, cu o capacitate de 84 de locuri, va sta la dispozitie cu un meniu variat din bucataria savuroasa internationala si traditionala, într-un mediu agreabil, desavârsita de un serviciu profesionist si deopotriva amabil.
In cazul evenimentelor organizate (banchete, mese festive, de afaceri) se pot servi mese in regim bufet sau cu meniu fix prestabilit.
Gradina de vara
Gradina de vara este cea mai placuta surpriza pe care o oferim oaspetilor nostri. Amenajata in stil rustic, cu foisoare de lemn decorate in stil traditional, Gradina de Vara Ferdinand este, in zilele toride de vara, locul ideal pentru a savura delicatesele bucatariei banatene sau pentru organizarea de cine barbeque/ petreceri private.
Ambianta speciala nu lasa loc altor descrieri……decat doar invitatiei de a va lasa sedusi de farmecul ei.
Piscina, fitness si solar
Piscina terapeutica are acces la izvoarele termale si termosulfuroase atat de renumite in Baile Herculane.
Toti oaspetii cazati in hotel beneficiaza de acces gratuit la sala de fitness, de luni pana duminica inclusiv.
Situata in zona de mansarda, sala de fitness dotata cu aparatura moderne, permite mentinerea formei fizice si reprezinta un punct de interes pentru grupurile de sportivi aflati in cantonament.
In completarea dotarilor, solarul contribuie la ritualurile de infrumusetare.
Sala de conferinte
Cu o capacitate de 100 de locuri, sala de conferinta beneficiaza de lumina naturala si este dotata corespunzator:
√ internet wireless
√ flipchart
√ videoproiector
√ retroproiector
√ ecran de proiectie
√ instalatie de sonorizare
Poate fi adaptata diverselor tipuri de evenimente de tip business: conferinte, prezentari, training-uri, work-shop-uri, expuneri, programe de teambuilding si/ sau evenimente sociale (nunti, botezuri, petreceri private).
Daca evenimentul pe care doriti sa il organizati necesita mai mult spatiu, va putem pune la dispozitie un spatiu suplimentar (mansarda hotelului), ce poate fi rapid amenajata pentru a gazdui cu succes evenimentul dorit.
Miniclubul copiilor
A aparut din dorinta de a le oferi celor mici un loc special, in care isi pot petrece timpul liber inconjurati de lumea personajelor Disney.
Impartit intr-o zona destinata celor cu varste intre 1-5 ani, fiind dotat cu o minitrambulina, casuta din povesti, tobogan, loc de desenat precum si un minicinema dotat cu statie karaoke, jocuri si filme pentru copiii cu varste intre 6-14 ani, miniclubul este alegerea perfecta pentru copii.
La cerere, organizam aniversari si petreceri tematice. Noi iti punem la dispozitie accesoriile pentru petrecere si decoratiunile, tu doar iti alegi meniul pentru invitatii tai.